خدمات

ورسای انواع سبک برگزاری عروسی

دیزاین روستیک

از جالب‌ترین نوع سبک برای مراسم عروسی، سبک روستیک است. سبک روستیک، ساختار و حال و هوای بسیار بی نظیری را از روستا در ذهن تداعی می‌کند. بنابراین سبک روستیک، تمامی ارکان جشن را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اطلاعات بیشتر

دیزاین بوهو

سبک بوهو و سبک روستیک، شباهت بسیار زیادی از نظر ساختار به هم دارند.برای تزئینات مناسب برای این روش، از دیزاین قلاب بافی بیشترین بهره را می‌برند. لباس عروس مناسب برای این متد، باید ساده و بدون هیچ تزئینات اضافی باشد.

اطلاعات بیشتر

دیزاین لاکچری

تجملاتی بودن این سبک برای مراسم عروسی، از ویژگی‌های بارز و شاخص آن است. در استایل و ساختار عروس، از نوع لباس و یا تاجی که بر روی سر قرار می‌دهد تاثیر گذار است. گل‌های مناسب برای این سبک، گل ارکیده و آنتریوم است.

اطلاعات بیشتر

وینتج دیزاین

متد وینتیج، برای مراسم عروسی، ساختار به روز و مدرنی نیست. از گذشته تا به امروز، از این روش برای برگزار کردن مراسم عروسی استفاده می‌کرده‌اند. حتی از خودرو به صورت کلاسیک، برای ساختار این روش استفاده می‌شده است.

اطلاعات بیشتر

دیزاین مدرن

عروسی های مدرن شیک، مینیمالیستی هستند و اغلب دارای خطوط تمیز و طرح رنگی تک رنگ هستند. آنها ممکن است اشکال هندسی، لهجه های فلزی و مکان های غیر متعارف را در خود جای دهند. فناوری و هنر معاصر نیز ممکن است در طراحی نقش داشته باشند

اطلاعات بیشتر

دیزاین فرهنگی

این دیزاین باتوجه به فرهنگ شما و استفاده از ارایه های سنتی شما انجام میشود

اطلاعات بیشتر

عروسی راحت تر با تجربه بیشتر!

بهترین برنامه ریزی شب عروسی

برای داشتن یک مراسم عروسی لاکچری شما باید.....

اطلاعات بیشتر

در یک عروسی لاکچری از چه ظروفی استفاده میشود ؟

ظروف کریستالی نشانه ی وقار در اوج ساد گیست ...

اطلاعات بیشتر

بهترین لباس عروسی وینتج

بهترین لباس عروس برای عروسی باید شامل ........

اطلاعات بیشتر
© digiway, All Right Reserved.